Why you appear now?

När man väl har bestämt sig för att springa morgonen därpå, så börjar det snöa. Typiskt svenskt väder, bara förstöra allt för en, och att det dessutom ska snöa i mars också. 
 
Hemma från basketen då. Var inte så många där, bara 8pers. Lite skönt ändå att få spela lite, har inte tränat sen förra veckan för jag hade en sån förkylning. Blev match på halv plan och fick kämpa med att inte tappa bort min gubbe, Vendela. Kändes som att vi hade en intensiv kamp där, och jag blev bara så irriterad, tyckte jag presterade dåligt. Visserligen höll inte tränaren med om detta men aaaah, var så usel ute på plan. 
Får ta och duscha nu så jag inte tappar orken senare... Farewell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE