Fuck you, and you, and you.

Inte världens bästa dag för mig, ville hellre stanna hemma helt ensam och övergiven än dra till min moster med alla småttingar och en ypperst hatisk person. Sen när man väl kom till restaurangen efter besöket, får jag klagomål från en väldigt korkad syster som säger: 'fan va ful du är som bara sitter vid din dator hela tiden.' Bara för att jag inte kollade på medan min moster höll på att göra tårta, tack så jävla mycket för omtänksamheten. Om det inte vore för att du din jävla bitch, sa att moster fyllde år (vilket hon inte gjorde), så skulle jag aldrig ha gått med på att dra min feta röv ur sängen för resten av dagen. 
Iaf, gott kinesiskt nyår ännu en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE