Freeze


Tjena folket! Ännu en måndag där morgonen börjar med idrott. Denna lektionen hade vi något speciellt, nämligen break dance! Var inte det enklaste men det var verkligen roligt. Efter skolan bar det av mot kulturskolan, spelade fiol och hade läxa på en låt som jag inte hade övat på. Gick väl sådär men ska försöka bli bättre på det här med instrumentspelandet hemma! Förövrigt har jag inte gjort något mer, eller jo. Skrev klart min engelska uppsats! Skulle skicka ett sms till Linnea och skryta om detta men min mobil ville inte föra över de goda nyheterna haha... Så om du nu läser det här Linnea, så vill jag bara säga att jag inte ligger efter längre!! 
 
Ska nog plugga lite på kemin snart, efter att jag har hoppat i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE