Just plain me

Hade dans (bugg, foxtrot) idag med andra klasser på morgonen, inte det roligaste att börja dagen på men det gick finfint. Blev mindre trevligt när man skulle ut ur salen och svettades under armarna... vilken tur att jag hade deo med mig asså!
 
Efter skolan gick jag till Lindex för att möta upp Sandra, vi snackade lite och sen gick vi mot kulturskolan där vi skilldes åt. Fick testa några fioler på fiolen och jag blev totalt nerkärad i en Yamaha V5 SC 4/4! Älskar hur ljudet är snäppet mörkare än de andra fiolerna som fanns där och den kändes så lätt i min hand, kommer definitivt att köpa den om min mamma går med på det hehe... Den gick på 3500kr inkl. axelstöd, stråk och instrumentfodral, inte så pjåkigt faktiskt! 
 
Har inget annat för mig nu så jag kanske borde duscha även fast jag inte orkar... Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE