My family loves to have right

Heeeej! som ni kanske vet så har jag flyttat, skulle ha fått nätverk idag men det visade sig att det inte kommer förrän nästa vecka... Delar internet från min mobil just nu så jag överlever nog ett tag till! 
Jag har inte gjort så mycket förutom att ha städat, packat upp saker, dragit till gbg för att shoppa med lite goa vänner, druckit starbucks för första gången i mitt liv, fått besök av Tu-systrarna i nån dag, haft basketträning och jobbat. Rätt så soft men har inte fått chansen att sova ut ordentligt än.
 
Ikväll var vi tvungna att sätta ihop en öppen spis som mamma hade köpt, vilket resulterade med att vi argumenterade om vem som hade rätt om vilka delar som skulle sättas var... Jättekul helt enkelt. 
Har inte haft tid att plugga alls denna veckan och det verkar som om vi har ganska mycket för alla mina vänner skriver att de pluggar typ nästan hela tiden... 

Kommentarer
Alida

haha jag har inte heller pluggat nåt :P

Svar: De e bra det persson!
Yiyi Liang

2012-11-03 / 17:53:44
URL: http://alidapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE