Jag finner inga ord för detta.

Läste precis en artikel om en kvinna som samlade på skeletter hemma i sin lägenhet, hon var tydligen nekrofil och det betyder att man har en sexuell attraktion till den döda människokroppen... Helt sinnessjukt! Förstår inte hur hon tänker när de skrev att hon drömmer om att komma in i ett bårhus och få tag i ett lik... det sjukaste jag läst på länge! Natthumor alltså.
 
Btw, någon som sett videon där riksdagsmannen och SD-toppolitikern Erik Almqvist kallar en tjej för hora och en berusad man för babbe lover? Fan vilket jävla svin, SD är absolut ingen bra parti. (inte för att jag tyckte de var bra tidigare eller något men aa...) Min syster visade mig nån video där de subbat en film från andra världskriget som är en parodi av krismötet hos SD, den var lite smått rolig så... jag länkar den nedan!
 
Artikel om kvinnan | Sverige demokraterna | En annan video om SD
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE