Studiedag

1. Städade lite hemma innan jag drog ut på en liten fotografering med Viki och Rita, blev några helt okej resultat!

2. Solade hemma i trädgården tillsammans med syster min, gött väder! Följde med pappa sedan till tandläkarn och sen vidare mot restaurangen för att hämta kötten. (lyllos pappsen som fick en snygg tandläkare haha)
3. Mina gäster kom och vi började grilla på direkten! (inte så värst lyckat med grillningen för vissa kött var inte ens klara... Och de som sade att de kunde det här, syftar på killarna då.)
4. Twister efteråt med sockar på, härlig känsla!
5. Vidare mot lekplatsen efter att ha gjort några smores. 
Såhär har då min lediga dag sett ut, och det var mig minsann en väldigt bra måndag för vädret var i topp skick! 
Imorgon börjar jag 9.15 för då ska jag ha muntligt i engelska, känner inte riktigt för att prata på morgonen...
Nu måste jag duscha, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE