Go to hell with it

ÄNTLIGEN ÄR ALLA PROV ÖVER!! Tror jag. Har känt mig som en död människa hela veckan och jag har inte tränat basket på en vecka... saknar det. eller inte. Önskar de kunde bygga en hel ny basketplan utomhus, alla som finns i vår stad suger balle. Korgarna är snea, linjerna syns knappt, planen är inte stor nog och marken är inte ens jämn. De har råd att lägga en massa pengar på ett jävla fotbollstadium som kostar flera miljoner, men inte en basketplan som knappt kostar över miljon? Det är inte så att vi inte har tillräckligt med fotbollsplaner överallt! Så himla dåligt av kommunen. 
 
Idag ska jag iaf slappa och va med lite kompisar senare. Har egentligen bara lust å stanna hemma, men det blir en aning för deppigt. VILL SOVA, men nej. Trevlig helg allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE