Marshmallow

Dagen kan beskrivas med fem ord: trött, kallt, jobbigt, kul & marshmallows. 
Min morgon började med en jogging/pw/promenad med Rita, då de andra tjejerna inte dök upp. Var glad att jag beslutade mig att köra på lite träning på morgonen ändå. Gick sedan hemåt, fick veta att vi skulle få gäster så jag och min syrra fick städa huset vilket vi inte hade gjort på ett väldigt bra tag... Tog bussen mot Vero och där blev det massa filmklipp för vår svenska sak. Åt också marshmallows, gott var det. 
 
Har nu suttit och redigerat min film snutt till svenskan, fick spela om hemma för jag orkade inte kolla på de många klippen vi spelade in hehe Dags att sova snart då, ska bara vänta på överföringen. 
 
Btw, fick hem mina kläder jag hade beställt från Kina! Helt okej var det, men en skinnjacka som jag hade klickat hem fanns tyvärr inte kvar i lager... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE