Mys med vänner

Sen jag kommit tillbaka från Tyskland har jag bara tagit det lugnt i ett par dagar. Sen i torsdags har vi haft besök av våra vänner från Gbg för vi skulle göra en överraskningsfest åt min syster och en till som fyllde år i Juni. Ganska lyckat blev det om man bortser från att min syrra redan visste det var något på g så det blev inte nån överraskning direkt. Men iaf, de var här till lördag och sen åkte alla till kinesiskan. De skulle hämta sina poäng för terminsprovet medan jag gjorde mitt. Fick 97 av 100, rätt så bra ändå för råplugg nån timme innan. 
 
Och idag chillade jag bara hemma hos min morbror för kusinen fyllde ett år. (enligt kinesisk kalender)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE