Biology

Saknar alla mina fotopromenader som jag gjorde förra året...
Ett tag sen jag uppdaterade? Hade helt enkelt ingen lust. Men nu när jag ändå inte har något att göra så, here we go! 
Måndag - Idrott på morgonen, hinderbana och sedan valfritt. Körde på höjdhopp, klarade 1,45m! Fick några blåmärken men det gjorde mig inget. Hade debatt och skönt att få den gjord! Prestationen var inte så bra men helt okej ändå.
Tisdag - Träningsvärk när jag vaknade. Basket, kände mig äntligen mer synlig! Mer träningsvärk efteråt i armarna. 
Onsdag - Tråklektioner, volleyboll match tittande sedan (FVBK - Hylte) Seger till FVBK, hurra! Blev sur och var inte lika peppad på att heja de två sista poängen... Knuffade Henrik i snöhögar flera gånger, dagens höjdpunkt haha
Torsdag - Soft-lektioner ändå, var "försökskanin" för ett experiment som treorna gjorde och man kunde vinna godis efteråt. Basketträning, pigg som attan men vi förlorade på träningsmatcherna. Försökte stoppa in snö i Jannis tröja efter ett fåtal gånger, alla misslyckade. Blev nästan mulad efteråt...
Fredag - INGEN TYSKA PÅ MORGONEN!!! Kunde haft sovmorgon till tjugo i tolv, men nej. Fick reda på det när jag kom till skolan... Åt donken precis innan, tre cheese, 6 bitar McNuggets och en McFlurry Marabou Jordgubb!!
Har biologi nu, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE