Söndag

Please don't kill me...
Idag har det verkligen varit en underbar avslut på veckan! På morgonen åkte jag till blomsterlandet med mamma för att köpa plommonträd. Sedan skjutsade hon mig till Friskis där jag skulle träna med Henkan, min goa polare. Tränade biceps och rygg, han pressade mig som faaaan... Men gött att man äntligen gymmar. Funderar på ett gymkort hos Friskis snart.
 
Glass hos Peggens och sedan iväg mot basketplanen för att öva lite. Efteråt begav vi oss mot årsmötet. Lyssnade på planeringar inför nästa säsong och fick även go mat och efterrätt! Jag och Vivi drog ut i det fina vårvädret när vi var tillbaka och tog massa kort, fick väl med några fina också. 
Önskar att sommaren kunde komma redan nuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE