New shorts

Har äntligen köpt nya träningsshorts som både är billigt och bra!
Varit i Gbg och haft kinesiska. Var lagom segt som vanligt men blev på bättre humör när vi drog till stationen och köpte Strawberry cream chip från Starbucks. Gött som fan! Blev sedan att hjälpa min lillebror köpa nya kläder, vilket var mindre roligt. Ville själv köpa... Men men, drack Boba Tea efteråt och sen var det att dra hem.
 
Resan hem var inte så värst kul, fick en alkis jämte mig som trodde att jag och min bror var hemlösa och ville hjälpa oss få "tak under huvudet"... Han till och med insisterade på att vi skulle följa med honom hem... som sagt, inte så värst kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE