Shut the f**k up mother f**ker

Den skjortan Vivi har på sig, har också jag! (vi köpte tsm och ska ha de imon, ska se ifall nån kan se skillnaden på oss ;)
Jag och Vivi stack hem till mig efter skolan, där hade vi en liten produktfotografering och lite porträttbilder på Vivi. 
Vi tog bussen hem till Vivi och sen vidare till basketen. Det var match idag, våra spelare mot lundby, så ingen träning. Vi var så snälla som ställde upp att vara i seketariatet, man blev fan nervös bara av attt sitta där!
 
Vårt lag vann inte men de spelade bra ändå! Hade bara lust att kippa till han ledaren från Lundby, så sjukt irriterande. Han höll på att skrika över hela hallen och jag blev bara sååå förbannad(!!) Blev iaf liiite gladare när han fick bollen i fejan hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE