Pigg som attan

Hello alla vänner! Kan ni fattar att jag är uppe så här tidigt? nej inte jag heller. Vi ska ha biologiprov idag och jag och Vivi pluggade nyss istället för nån dag innan, vi är världssmarta. Vi körde basket istället för att plugga, det var det värt! Så nu har Vivi gått och lagt sig för att sova i nån halvtimme och jag ska nog också dra nu, är jävligt trött faktiskt, fast pigg samtidigt! Behöver mer sömn för att klara av alla de no-lektionerna vi kommer ha de sista timmarna... har bara sovit i 2-3 timmar men ääääh, vad gör det egentligen?

Kommentarer
-v

Det måste vara något fel på min mobil, jag fick aldrig det sms:et! ;)

Svar: Yeah, you wish ;)
Yiyi Liang

2012-10-26 / 17:32:40
URL: http://infinitetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE