Hallelujaaah

ÄNTLIGEN höstloooooov!
Har inte bloggat sen... igår på morgonen så jag tänkte att jag skulle blogga lite innan jag drar mig mot torggrillen. 
Igår gjorde vi vårt sista prov innan det blev lov och jaaa vad ska man säga? Det gick väl sådär för mig. 
Drog till restaurangen efter skolan och sen åkte jag med mamma till det nya huset, ascoola tapeter har vi! Ni får inte se det förrän jag har flyttat in, vilket blir om två dagar hehe. Jobbade igår och idag ska jag kolla på när våra kära lagkamrater spelar match i Lidköping. Ska nog ta med mig kameran också. Vaknade faktiskt med kramp i låren(?) och det var inte alls kul kan jag säger er...
 
Och jag måste nog börja byta om och allt shit, ska träffa Twinie tio i, tror jag det var. Men ha de så gött! 
(Kanske bloggar lite senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE