Sport sport sport

Både igår och idag har varit fulla med aktiviteter. Igår så var det skol-SM i falkhallen för volleyboll, drog dit och kollade efter kemi provet. På kvällen var det pokerkväll hos Vendela, sov över där med Alida. Idag så skulle jag egentligen ha åkt till Gbg men försov mig och var kvar hos Vendela, min mobil dog -> mamma blev så orolig för jag inte svarade. Hon var nära på att ringa till polisen om jag inte kom hem innan åtta idag... Har nog lärt mig en läxa för den här gången. 
 
Fortsatte vidare till Strand Hälsan - pågick en roddtävling och V hade fotojobb där så jag och A bara hänkade på. Käkade mat i restaurangen och sedan volleyboll SM-kval, såg på när Veronika spelade. Helt okej helg ändå. Imorgon blir det att försöka göra klar en massa inlämningar... mindre roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE