Slaskigt värre

Skola idag. Helt okej, förutom vädret då. Slaskigt, vattenpölar överallt och man blev blöt. Klarade mig rätt bra på lektionerna för att jag fattade vad jag skulle göra haha. Drog hem, åt lite, bytte till träningskläder, åkte bussen till Vivi, och sedan på väg till träningen. Idag var det då Henriks födelsedag så jag och Vivi köpte en present till honom under en av våra hålor, nöjd blev han iaf! Jag och Victor körde utan linser på basketen, gissa om det gick bra. Tappade inte alls bollen många gånger... Fick tillslut ta på oss de, ville vinna matcherna den sista timmen! Fast vi vann inte ändå. Tränade lite på tyskan när jag kom hem, sitter nu med boken stängd, känner jag kan allt och hoppas bara det går bra också!
Godnatt, inte bra att plugga sista minuten...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE