Pro and cons

Verkar som att dagen har gått ganska fort ändå. Tiden bara flyger förbi och vi är "bara" fem månader från sommarlov haha. Tänker liiiite framåt här. Gör för tillfället inget just nu, förutom lyssnar på lite go K-pop *-*
 
Idag blev min mobil snodd igen, av mina klasskamrater igen. Blev smått arg men fick tillbaka den till slut, tur att de inte satte lösenord på den, annars då jävlar... Något som jag iaf blev glad över var att jag kunde klara en två-stjärnig uppgift på fysiken utan Alidas hjälp! Känner mig stolt haha. Annars brukar det vara hon som kommer på alla ekvationerna och löser problemen, vi kör nämligen på TEAMWORK - "team - jag", "work - Alida". Smart va?
Och kom precis på att jag ännu inte är klar med matten... Ligger risigt till nu... måste ta och göra det, tjing!

Kommentarer
Alida

haha mena du inte tvärtom nu? Team-du work-jag? :P

2013-01-21 / 21:59:44
URL: http://alidapersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE