En lördag som denna

En lördag som denna... sitter jag hemma och lyssnar på musik, skajpar med Vivi och ska snart påbörja med en design. 
Idag var det kinesiska på morgonen, fucking hated it. Drog sedan till stan själv och skulle egentligen kolla runt efter lite kläder och present, men hängde med min syssling istället. Han skulle köpa kostym inför studenten, tog två timmar för honom att välja och han fick inget köpt i slutändan... (inte jag heller för den delen) Men go sällskap fick man iaf! På tåget tillbaka till Fbg mötte jag Victor och Ronel, fick även sällskap där, av Victor då. Inte så pjåkigt ändå!
Och snart MÅSTE jag börja med uppsatserna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE