F*ckin perfect

Skickade precis in mina två kemi-uppsatser! Skönt att få det gjort och ja, är liiiite efter med inlämingar... Ska snart fortsätta med engelskan men det får jag ta ett efter jag tvättat håret, känns så äckligt med fettigt hår. 
 
Igår var jag som sagt på nån kinesisk nyårsfesti Gbg. Kan inte påstå att det var det roligaste jag varit med om men fint umgänge fick man allt! Eftersom alla vuxna skulle dra till disco eller vad det var, så fick vi barnen dra till en kompis tills de skulle komma och hämta oss. Kollade på film med Emelie (rödhåriga tjejen på bilderna) och vi kom hem runt halv sex på morgonen. Tänkte egentligen sova då men jag satte uppe och kollade på K-drama och vaknade inte förrän ett eller två. 
 
Bara älskar att fula mig på bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE