140413

Mycket iPhone bilder nuförtiden men det är det enda jag har...
Jobbat både igår och idag, sitter nu hemma och ska börja skriva på mitt svenska tal, har muntligt imorgon och även fast jag är lite nervös så känner jag mig lite halvt taggad att snacka om det ämne jag valt! 

 
Och nu har jag äntligen bestämt mig för att gå på teknik nästa termin, även om jag är tvungen att gå om ett år! Har haft många tankar kring detta pga att jag måste läsa ett år till men vafan, som Vivi sa: "fast tänk sedan så många år du kommer jobba, ett år till att plugga är ingenting". Så himla sant asså! Det kommer känna hemskt att se alla mina vänner ta studenten före men nu skiter jag fullständigt i det! Från å med nu ska jag göra vad jag vill göra!
Måste nu bara fixa tid hos SYV så hon kan hjälpa mig göra ett omval. 

Kommentarer
Vendela

Då går vi om tillsammans! :DDDDD

Svar: Du och jag Vendela, du och jag!
Yiyi Liang

2013-04-14 / 20:00:53
URL: http://1000timesbetter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE