People

1. Ficka på stålboms idag med mor och syster och lite släkt.
2. Basketträning igår med dessa goa kamrater! Och Henrik som placerar sin hand nån helt annanstans...
3. Vivi som håller på att göra fula miner mot Erik under gårdagens matte-lektion.
4. Gjorde fiskbensfläta under matten igår på Jacob som han sedan tog bort direkt efter lektionen, verkligen snällt...
 
Bloggade ingenting igår förutom det där lilla men... ja, här kommer iaf ett inlägg!
Idag har jag tillbringat min tid på stålboms och varit upptagen med att plocka blåbär från vår trädgård! Allmänt soft var det idag och jag ska snart diska och sen duscha och sen plugga, typ. 
Tjingeling!

Kommentarer
vivi

HAHAHAHAH, tredje bilden.. Jag dööör!

Svar: Väldigt snygg tjej på bild jaaa!
Yiyi Liang

2012-09-19 / 22:02:46
URL: http://infinitetouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE