New shoes

 
Kom hem från göteborg för en halvtimme sedan och har inte gjort något vettigt, men ska börja med matteboken... 
Idag har jag haft kinesiska i gbg och köpte ett par nya gympaskor från stadium efter! Sedan åkte jag till hjällbo med syster och två andra kompisar för att äta mat. Det var egentligen tänkt att vi skulle testa på persisk mat men sen kom vi till fel ställe så det fick bli pizza där istället. Gott var det iaf!
 
De senaste dagarna har jag bara tränat basket och pluggat och lyssnat på massa med musik! Hade basket igår och imorse när jag vaknade så kände jag mig fit men efter gbg gick all den träning åt skogen haha 
Dags att börja plugga då, ses folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


LOVINGCLOUD.BLOGG.SE